24 februari, 2009

LOVE

Oj, vilken dag!!
Jag e så glad att Kronprinsessan Viktoria har svarat Ja på Daniels frieri. Dom e så fina tillsammans, de ser ut som att dom har roligt ut med varandra oxå. Det riktigt glittrade i hennes ögon, de e samma sak med mig, hela jag glittrar å gnistar när jag e med min man. Hoppas hon blir lika lycklig som jag.
Jag går här å funderar
på hur vi skall renovera hallen, köket å badrummet/tvättstuga.
Allt hänger ju ihop liksom.
Undra om vi skall ha klinker eller skall vi ha laminat.
Just nu e jag inne på att lägga mörk valnöt. Så snyggt!!!
Fast vi kanske kommer att tröttna
på att de mörkt, å vad svårt de e
Äntligen har vi fått upp familjeramen som vi köpte på rea förra året
Undra om jag alltid kommer springa å kolla in rea saker,
jo de tror jag. De finns inget roligare än att springa på loppisar, prutning e ju grymt skoj fast ibland kan man nog skämmas lite för att man tar i så mycke.
När man kommer hem ibland med saker så undrar man hur tänkte jag med denna då!?
Så blev de inte med denna svarta ram
Undra när jag kommer sätta in kort
Snart hoppas jag...
Kram

Inga kommentarer: