23 februari, 2009

Teknik

Vad skall man göra... jag klarar inte av allt jag vill göra med den här bloggen, a, skall man hyra in nån å fixa dom där små sakerna man vill skall funka!? gaah!! Jag lär mig tids nog...=) Jag har haft en del frågor om när jag skall börja skriva igen... NU! Roligt att en del gillar min sjuka/råa/snabba humor. Som vanligt får ni stå ut med felstavningar, feltolkningar och att jag alltid har rätt (här hemma). Idag har jag blivit Tupperware-konsult!!! Jo, de e sant!!! JAG!!! Det skall bli skoj att se vad de kan ge mig, förrutom en massa burkar då. Igår var hela familjen ute å gjorde snögubbar, de va perfekt väder. Tyvärr välte Mamma Snö efter några timmar... de va ingen dricka med denna gång...! Vi håller ju på att byta golv här hemma, asså, hur skall man bestämma sig för vilket golv man skall ha!!!? Ena dan tycker man så, nästa tycker man si... tänk om vi (JAG) ändrar oss. Vi har hittat ett jättefint golv. (Tyvärr kommer vi nog inte köpa det för det var inte riktigt i vår prisklass... eller, hur skall man förklara, jag tror man kan resumera de hela att golvet kostar mer än hela huset. Så de blir nog nåt lite billigare. Man skall ju ha råd å gå på de oxå.) Har du nåt bra tips på nåt snyggt golv? Jag har sådana sköna fantasier just nu om sol, värme å bad, hoppas dom kan bli sanna snart! SNART!!! Jag behöver ljus, sand å paraplydrinkar( och en barnvakt som inget kostar). Kanske skall anonsera efter en teknisk barnvakt!? Sol på Dig! Linda

Inga kommentarer: