05 januari, 2010

Så snygg!

Hallå alla!
Oj va de va länge sedan jag skrev nånting. Tiden går, man har tusen saker å gjöra å man småklagar över att man inte gör nåt skoj.=)
Julen å nyår har kommit å gått igen. Snacka om att blir äldre, men man gör sig inte äldre än va man är!
De känns så sjukt härligt att man kan säga helt rakryggad -Jag är grymt lycklig, jag har världens bästa man, de finaste å snällaste barnen. Jag blir bara snyggare å snyggare ju äldre jag blir=)
Har tänkt att jag skall börja blogga igen... få se hur lång tid jag kommer hålla på denna gång. Ibland vill jag bara blogga om barnen, ibland bara om mig själv, ibland om mina innersta tankar, å ibland bara om helt ytliga saker... kluven? JA.
Nu när facebook finns så känns de som man använder den sajten som nån slags dagbok, fast man vill ju inte lämna ut sig helt. Svårt att hitta en bra linje.
/Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fantastisk julgran!!!!!!!!

Linda sa...

Tack så mycket, ja den va ju snyggare än vad jag är i håret idag=)
/Linda