12 januari, 2010

Värsta draghästen!

Härrom dagen vart vi på bio för 1:a gången med killarna...
Hur de gick!?
-Jo, tack. Storkorven satt still å käkade upp sitt godis på tre röda som sig bör..., å lillkorven Alexander satt oxå still rätt länge tills han ställde sig upp i fåtöljen för att hoppa! Skämmigt? Nä inte så mycket. De e inte mycke som jag skulle skämmas över... Han hoppade uppåner uppåner å skrek JAAAA JAAAA NU BÖJAR BIOOOON, JAAAAA. I slutet av filmen (fem sista min.) var de dags igen. JAAAA SSPRRRING SPRIIING, AAAAKTA DIIIG! Så sött. De e min son de. Man skall göra sig hörd=)
Annars var bion mycket sevärd tycker jag. Alvin å gänget får 4:a champagnekorkar av 5.
Så här fina var killarna när vi kom hem från äventyret.
Må gott!
Kram Linda

1 kommentar:

Snejky sa...

Gomorron lilla tjejjen..
En jättefin blogg har du.
Prinsarna e för härliga, tycker stolta jag..
Ha de jättebäst, allihopa..
Puss & kramen.....