05 juni, 2009

Hallå!
gubben min har somnat på soffan... igen... å jag ligger å läser bloggar.
En blogg som jag följer starkt varje dag är Magdalena Graafs blogg, även hennes systers. Dom verkar vara hur sköna som helst. Magdalena skriver hur bra som helst, de e så man inte kan sluta läsa. Ser fram emot hennes nästa bok!
Jag vill tacka IKEA för all silkepapper som jag "fått", har nu putsat alla fönster på undervåningen. Övervåningen får jag ta ett annat år!
Imorgon e de Sveriges dag. Och. Skall man fira de?
Klart man skall!!! Vi skall slå klackarna i taket å skåla som aldrig förr. Håret skall läggas å finduken skall på bordet.
Nu snarkar gubben, önskar jag kunde spela in så ni kunde lyzzna...
Imorgon skall jag ut å ta lite kort på växthuset, har ändrat lite, planterat å flyttat ett bord. Stora förändringar... NOT, men de ser lite fräschare ut nu.
Nu börjar jag se i kors, å jag snarkar nästan oxå, så...
Sov gott
Kram Linda

Inga kommentarer: