10 juni, 2009

Tänk va livet ändras när man får barn. Jag har blivit mer harig, rädd å ekonomisk (eller snål tycker jag nog igentligen, fast de låter bättre med ekonomisk). Jag har fått mig ett ryck, efter flera månaders tjatande från gubben att jag skall göra iordning mina kläder... så de pysslar jag med det idag.(jag provar ofta kläder från förr... ) Jag kan bara konstatera att de jag köpt till mig själv sen jag blev gravid för 4:a års sen e bara en massa jävla fetkläder, inget snyggt alls!!! Sitter på golvet å viker en hel del snygga, små å matchande fina, hela å rena plagg å tänker att snart, SNART kan jag ta på mig allt igen... med risk för att vara helt ute... barnen å andra sidan springer jämt runt i snygga matchande kläder... jag kommer inte längre i 1:a hand, de gör mina barn så jag går gladeligen runt i mina palltor ett tag till. Annars e allt bra. Kram Linda

Inga kommentarer: