26 juni, 2009

Midsommar

Midsommar helgen vart kanon tycker jag.
Ingen blev onykter.
Ingen somnde tidigt.
Alla var pigga dagen efter då vi tog en promenad ner till sjön.
Det här e lite midsommararrangemang
Vanliga pinnar, ca 1,25cm höga
inimellan stack jag ner massa hundkex i oasis
(Jag gillar INTE den här blomman ivanligafall, men, den e VIT, hög å gratis)
Enkelt, dekorativt å det matchar vårt stoorarum...
En pigg & glad Alexander!
Då e de dags för sängen för mig, e uppe alldeles försent... Jag har råkat börja måla uppe i hallen ( den var rosa innan, visst gillar jag rosa men nånmåtta får de vara. Så nu e de frächt däruppe, jag tänkte att jag skulle göra de riktigt å börja med taket som man bör göra... a, visst, säkert... taket tar jag imorgon. Kanske.)
Må gott!
Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

hej kan du skicka hit någon som kan bredspackla och måla för en femma i timmen??

pussookram

maddo